web analytics
جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
۱۱:۰۶:۳۲

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

کنترل اطلاعات نوع بارگیر با اطلاعات کارت هوشمند در زمان صدور بارنامه


اطلاعات نوع بارگیر ثابت در زمان صدور بارنامه با اطلاعات ثبت شده در سامانه کارت هوشمند از ۱۷ مهر ماه امسال، کنترل می شود.

به گزارش تین نیوز، این موضوع در نامه غلامحسین دغاغله مدیرکل دفترحمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به مدیران کل استانی این سازمان اعلام شده است.

در بخشی از این نامه آمده است: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر امکان تغییر و ویرایش اطلاعات نوع بارگیر ناوگان (بارگیر ثابت) در هنگام صدور بارنامه توسط برخی از شرکت های حمل و نقل، به آگاهی می رساند این امر تضییع حقوق دولتی و نارضایتی رانندگان در پرداخت کرایه حمل را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این نامه تاکید شده است: از این رو از تاریخ ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۰  اطلاع نوع بارگیر ثابت در زمان صدور بارنامه با اطلاعات ثبت شده در سامانه کارت هوشمند، کنترل می گردد و در صورت مغایرت، امکان ویرایش اطلاعات توسط شرکت حمل و نقل و در نتیجه صدور بارنامه میسر نخواهد بود.

در بخش دیگری از نامه عنوان شده است: مقتضی است به رانندگان و مالکان ناوگان و شرکت های حمل و نقل کالای استان اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد که در صورت مغایرت اطلاعات نوع بارگیر ناوگان خود با اطلاعات ثبت شده در سامانه کارت هوشمند، در اسرع وقت با مراجعه به مراکز صدور و تمدید کارت هوشمند نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند. در غیر این صورت مسئولیت عواقب ناشی از عدم امکان صدور بارنامه از تاریخ مذکور به عهده مالک ناوگان و شرکت حمل  و نقل خواهد بود.

منبع : https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-235671

نظرات