web analytics
جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۰۹:۴۴:۳۲

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

ساخت دو پاسگاه پلیس راه در جاده‌های استان اردبیل

استاندار اردبیل از ساخت دو پاسگاه پلیس راه در جاده‌های خلخال- اسالم و پارس آباد- مشگین شهر خبر داد.

بهنامجو در دیدار با وزیر راه و شهرسازی گفت: در سفر اخیر فرمانده نیروی انتظامی به استان اردبیل و براساس نیازسنجی احداث این دو پاسگاه در محور‌های اصلی مصوب و مورد توافق قرار گرفت.

وی افزود: موافقت احداث این دو پاسگاه در جلسه برگزار شده با حضور وزیر راه و شهر سازی و معاون وزیر و مدیرعامل شرکت توسعه زیر ساخت گرفته شد و تامین اعتبار و کار اجرایی آن را وزارت راه برعهده دارد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ایجاد این دو پاسگاه به جهت کنترل رفت و آمد‌ها و جلوگیری از حوادث جاده‌ای بسیار مهم است، عنوان کرد: در محور خلخال – اسالم که مسیر گردشگری محسوب می‌شود، پاسگاه انتظامی واقع در ورودی شهر برداشته می‌شود و به جای آن پلیس راه احداث می‌شود.

بهنام جو با بیان اینکه برای احداث این پاسگاه‌ها بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتباز نیاز است و این اعتبار از سوی وزارت راه تامین می‌شود، افزود: به دلیل نبود پاسگاه در جاده خلخال – اسالم رانندگان مجبور هستند برای حل مسائل خود مسافت زیادی را طی کنند که احداث این پاسگاه‌ها هم در حل مشکلات رانندگان و نیز رسیدگی به امور جاده‌ای نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی همچنین از تامین اعتبار برای راه آهن و جاده‌های استان بویژه جاده‌های شمال استان از طریق تهاتر املاک در استان با موافقت وزیر راه در این جلسه خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه قرار شد در خصوص کریدور راه آهن اردبیل به شمال استان و از شمال به کشور آذربایجان، وزیر راه و شهرسازی در نشست‌های خود با مقامات جمهوری آذربایجان این موضوع را در برنامه کاری خود قرار دهد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: برای راه اندازی خط هوایی ایرلاین با بیس اردبیل نیز نیازمند برگزاری جلسه شورای عالی هواپیمایی است که با برگزاری این جلسه در اسرع وقت و با سرمایه گذاری شرکت‌های هوایی معتبر امید می‌رود در یک ماه آینده این خط در استان اردبیل راه اندازی شود.

منبع : https://www.iribnews.ir/00DUCo

نظرات