web analytics
پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۸:۱۰:۱۷

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل

رشد ۳۳ درصدی از صادرات از مرز پرویز خان

کرمانشاه_ مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۳۳ درصدی صادرات مرز پرویز خان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل گمرکات استان کرمانشاه، خلیل حیدری اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال جاری ۶۹۱ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۸۳۲ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۶۹۵ هزار و ۹۷۹ تن از طریق مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است که از این مقدار گمرک پرویزخان با ۵۶۲ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۷۱۸ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۳۴۴ هزار و ۵۵۰ تن بیش حجم کالای صادراتی خروجی از مرزهای استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مجموع کالای صادراتی خروجی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۳۳ درصد و از حیث وزن ۷۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان داشت: در این مدت صادرات خروجی از گمرک بازارچه مرزی شیخ صله ۱۱۵ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۹۹۶ دلار کالا به وزن ۲۲۶ هزار و ۶۱۳ تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث ارزش ۴۱ درصد و ازلحاظ وزنی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی صادرات خروجی از گمرک شوشمی را ۱۳ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۵۷۳ دلار کالا به وزن ۱۲۴ هزار و ۵۳۲ تن عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۴۴ درصد رشد و از لحاظ ارزش ۲ درصدی کاهش داشته است.

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی، کولرهای آبی خانه با هوادهی حداکثر ۸۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه، پنیر، رب گوجه فرنگی، روغن‌های سبک و فراورده‌های آن، بیسکویت‌هایی که به آنها مواد شیرین کننده افزوده‌اند، خربزه، هندوانه تازه،، کاشی و سرامیک، کیسه پلاستیکی، سفره یکبار مصرف، رخام پولیش داده شده شکل داده شده یا کار شده امانه کندکاری شده و حکاکی شده، ماست، ظروف ملامین، بیان کرد.

منبع : https://www.mehrnews.com/

نظرات