web analytics
پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۱۳:۴۰:۵۱

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

رشد ۴۱ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از رشد ۴۱ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان حمل و نقل جاده‌ای مسافری و باری استان در ۷ ماهه امسال خبر داد.

احمدیان  رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان ، گفت: ۸ هزار و ۲۷۶ فقره کارت سلامت در این مدت برای رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بار و مسافر استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵ هزار ۸۵۵ فقره رشد ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.

وی از فعالیت چهار مرکز تخصصی طب کار تحت نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد و افزود: در این مراکز آزمایشاتی از قبیل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون و … جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به الزامی بودن کارت هوشمند برای فعالیت رانندگان حرفه‌ای در بخش حمل ونقل جاده‌ای، دارا بودن کارت صحت و سلامت از جمله شرایط دریافت کارت مذکور است.

احمدیان گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۷۸ راننده باری و مسافری در حوزه تحت پوشش این اداره کل مشغول خدمات رسانی به مردم استان هستند.

منبع : https://www.yjc.news/00XMlO

نظرات