web analytics
پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
۲۳:۰۲:۲۸

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
تعرفه حق خواب

رشد ۳ درصدی حمل کالا توسط ناوگان جاده ای آذربایجان‌غربی، در نیمه نخست سال جاری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری تناژحمل کالا توسط ناوگان جاده ای استان حکایت از رشد ۳ درصدی دارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به حمل نزدیک به شش میلیون و پانصد هزارتن کالا در نیمه نخست سال جاری گفت : این مقدار در مدت زمان مشابه سال گذشته افزون بر شش میلیون و دویست و پنجاه هزار تن کالا بود که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از رشد ۳ درصدی حکایت دارد.

 وی افزود : در این مدت تعداد سفر انجام شده برای تناژ حمل شده کالا در استان نیز نزدیک به ۴۴۸ هزار سفر بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که نزدیک به ۴۴۵ هزار سفر بوده رشد یک درصدی را نشان میدهد.

 شکری ادامه داد : در این مدت افزون بر دو میلیون تن سیمان نیز بوسیله نزدیک به ۱۱۴ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل باری استان جابجا شد.

 وی گفت : تعداد ناوگان باری فعال استان نیز تا پایان شهریور ماه سال جاری ۳۱ هزار و ششصد و چهل و دو دستگاه با عمر متوسط ۱۵.۵۸ سال است و تا پایان شهریور ماه امسال نزدیک به ۲۶ هزار دویست راننده در بخش حمل و نقل باری مشغول به کار بودند.

 وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی نقش مهمی در ترانزیت و جابجایی کالا ایفا می‌کند اظهار داشت هم اکنون ۱۶۰ شرکت حمل و نقل جاده ای در استان آذربایجان غربی در حوزه کالا فعال هستند و استان دارای سهم ۴.۵ درصدی در زمینه حمل و نقل جاده ای بار بوده و یکی از استان های مهم در این ارتباط محسوب می شود.

منبع : https://www.borna.news/fa/tiny/news-1249847

نظرات