web analytics
چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۳:۰۹:۲۹

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

بهسازی و روکش ۱۵۸کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی

از ابتدای سال تاکنون ۱۵۸کیلومتر از جاده‌های استان بهسازی و روکش شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفتگو با خبرنگار صداوسیما با اشاره به اینکه که از ابتدای امسال ۱۳قرارداد در حوزه روکش و بهسازی راه‌ها با اعتباری حدود ۱۳۰۰میلیارد ریال منعقد شده است گفت: از شاخص‌ترین این قرارداد‌ها تعریض و بهسازی محور سربیشه-درح-مرز ماهیرود است؛ همچنین ۳قرارداد از نوع روکش‌های حفاظتی تقویتی اسلاری سیل، چیپ سیل و روکش آسفالت لایه نازک در محور‌های مواصلاتی استان در حال اجرا است.


فدوی افزود: برای پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، تاکنون بیش از ۱۰۰۰میلیارد ریال هزینه شده است که این عملکرد مربوط به اجرای ۵۸کیلومتر روکش آسفالت گرم، ۶کیلومتر ماسه آسفالت گرم، ۵۰کیلومتر ماسه آسفالت سرد است.

وی گفت: همچنین اجرای لایه‌های حفاظتی عملیات فوگسیل ۴.۵کیلومتر و اسلاری سیل به طول ۵/۱۳کیلومتر انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در ۱۵۵۰۰۰مترمربع از جاده های استان توسط ادارات شهرستان لکه گیری موضعی و هندسی انجام شده است.

فدوی گفت: در ۵ماهه نخست امسال در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان ۲۰دستگاه ابنیه فنی آسیب دیده از سیل تعمیرات اساسی شده و ۳۵دهانه پل در محور‌های استان در حال احداث و تعریض است.

وی افزود: با توجه به وجود ۲۲۳۱دستگاه آبنما در استان، ۱۰دستگاه آبنما به پل تبدیل شده است که مراحل پایانی آن در دست اقدام است.

منبع : https://www.iribnews.ir/00DWYL

نظرات