web analytics
پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۱۵:۱۸:۳۹

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

۷۰ درصد پرسنل ناوگان حمل و نقل عمومی کرمان واکسینه شدند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر کرمان از افزایش سرعت واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد رانندگان واکسینه شدند.

هادی خدادادی با اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی از یک ماه گذشته، اظهار کرد: رانندگان سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون به نشانی(salamat.gov.ir) و یا با مراجعه حضوری، برای دریافت واکسن اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای حدود ۳۰۰۰ نفر از رانندگان، امکان واکسیناسیون خارج از نوبت و بدون محدودیت سنی فراهم شده و واکسیناسیون این تعداد به‌مرور در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، با بیان اینکه تعدادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس به دلیل نبود اطلاعات آنها در سامانه سلامت، امکان ثبت‌نام در سامانه جامع علوم پزشکی را نداشته‌اند، خاطرنشان کرد: بدین منظور با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت «۹ دی» واقع در شهرک «شهید مطهری» برای مراجعه حضوری خارج از نوبت رانندگانِ جا مانده از سامانه، در نظر گرفته شده است.

خدادادی با اعلام اینکه بیش از هزار نفر از رانندگان ملزم به مراجعه حضوری هستند، تصریح کرد: جهت هماهنگی بیشتر، کارشناسان سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در محل مذکور حضور دارند، بنابراین رانندگان تاکسی و اتوبوس برای واکسینه شدن با محدودیتی مواجه نیستند.

وی تاکید کرد: طرح واکسیناسیون، از طریق پیامک به تمام رانندگان تاکسی و اتوبوس درون‌شهری اطلاع‌رسانی شده و رانندگان ملزم هستند از طریق سامانه یا مراجعه به مرکز بهداشت «۹ دی» نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از وجود چهار هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی و ۲۰۰ راننده اتوبوس درون‌شهری در شهر کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل «اتحادیه تاکسی‌رانی‌های شهری کشور»، واکسیناسیون رانندگان سیستم حمل‌ونقل عمومی باید هر چه زودتر انجام شود و رانندگان نیز باید سریع‌تر اقدام کنند.

منبع : www.imna.ir/news/521944/

نظرات