web analytics
جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۲۰:۰۶:۱۱

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

همکاری قزاقستان و ایران در حوزه حمل و نقل و ترانزیت

کنسول قزاقستان گفت: شرکت‌های بازرگانی قزاقستانی تمایل به حضور در هرمزگان دارند و در صددیم تا یک ماه آینده بازدیدی از بندر شهید رجایی داشته باشند.


بریک سادیکوف در دیدار با رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس افزود: در دیدار با شهردار بندرعباس نیز بحث خواهرخواندگی میان بندرعباس با یکی از شهرهای قزاقستان مطرح شد که به زودی در زمینه توسعه روابط شهری نیز همکاری جدید شکل خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس، وی ادامه داد: قزاقستان آماده همکاری دانشگاهی با استان هرمزگان است و مایلیم دانشگاه‌های کشور ما و استان هرمزگان روابط علمی خود را گسترده‌تر کنند.

آماده هرگونه همکاری برای گسترش روابط با قزاقستان هستیم

رییس نمایندگی وزارت امور خارجه بندرعباس نیز ضمن تاکید بر تحکیم روابط کشور قزاقستان و استان هرمزگان گفت: نمایندگی وزارت خارجه در بندرعباس آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و ایجاد روابط گسترده اقتصادی بین هرمزگان و قزاقستان اعلام میدارد.

سعید شعبان برگزاری وبینارهای همکاری بین دو کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: تمایل به همکاری علمی و اقتصادی کشور قزاقستان با هرمزگان بسیار است و در این راستا ترتیب برگزاری وبینارهایی را خواهیم داد.

وی افزود: فلسفه وجودی نمایندگی وزارت امور خارجه و کنسولگری قزاقستان در بندرعباس تحکیم روابط بین استانی میان ایران و قزاقستان به ویژه در زمینه حمل و نقل و ترانزیت است.

منبع : https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-242255

نظرات