web analytics
جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۸:۴۸:۲۲

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

سیستان و بلوچستان ظرفیت ترانزیتی بسیار خوبی دارد

زاهدان- دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: سیستان و بلوچستان از ظرفیت ترانزیتی بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش  خبرگزاری مهر ، سرلشکر رحیم صفوی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مرز را یک امتیاز بدانید ما با پاکستان و افغانستان مکمل فرهنگی، تمدنی، اقتصادی و امنیتی هستیم

وی بیان کرد: عشق و علاقه فراوانی به مردم مؤمن، صبور، وطن پرست، دیندار و ولایتمدار بلوچ و سیستانی داریم و تا جایی که بتوانیم برای پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان کمک خواهیم کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: وکالت دارم از طرف رهبر معظم انقلاب که سلام حضرت آقا را به همه مردم و همه مسؤولان سیستان و بلوچستان برسانم و امیدوارم عملکرد شما بعد از رضایت خداوند و حضرت رسول (ص) مورد رضایت حضرت آقا نیز قرار گیرد.

وی اظهارداشت: خدا را شاکریم که یک وحدت و انسجام بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان بر قرار بوده و این مهم یک نعمت بزرگی است و در میان مجموعه لشکری و کشوری، علمای شیعه و سنی وحدت و انسجام از نظر معنوی و کاری اتفاق افتاده است.

سرلشکر صفوی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه قدس جنوب شرق، ۴۰ سال است که دارد امنیت را برقرار می‌کند من از اول انقلاب درگیر با مسائل امنیتی سیستان و بلوچستان بودم و امروز خیالم راحت شد که یکی از امن‌ترین استان‌های کشور این استان است.

وی ادامه داد: این امنیتی که شما نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای قهرمان انتظامی، مجموعه اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد کردید زمینه توسعه همه جانبه را فراهم خواهد کرد و باید گفت اکنون همه چیز برای توسعه همه جانبه سیستان و بلوچستان فراهم است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دو عامل اصلی وجود دارد اول وجود منابع و سرمایه گذاری که این برنامه‌ها را اجرایی و اقدام کنیم ای کاش آنچه می‌دانستیم عمل می‌کردیم و انقدر که حرف میزنیم عمل نمی‌کنیم ما بیشتر اهل سخنرانی هستیم در حالی که ما و شما ستون اجرایی کشوری و باید عمل کنیم.

وی افزود: برای بحث سرمایه گذاری یکی موضوع سرمایه‌گذاری‌های دولت است و من با اطمینان به شما می‌گویم با نگاه بسیار خوبی که رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه به این استان دارد منابع خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

سرلشکر صفوی بیان کرد: بحث دیگر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نهادهای انقلابی در سیستان و بلوچستان بوده که بسیار دارای اهمیت است.

وی افزود: دو مرحله وجود دارد که کشور از شرایط فعلی به شرایط مطلوب برسد یکی بهره گیری از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان یعنی حوزه ژئوپلیتیکی دریای عمان، اقیانوس هند و دیگری هم حوزه ژئوپلیتیکی دریای خزر است.

منبع : mehrnews.com/xXS9H

نظرات