web analytics
چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۰۷:۵۴:۱۴

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

رفع مشکل ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان به صفر رسیده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: ترافیک ناوگان ترانزیتی در ورودی پایانه مرزی بازرگان به صفر رسیده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ارسلان شکری افزود:  هر ساله و در اواخر سال میلادی به علت فعالیت های مالیاتی و مشوق های اعطایی از طرف کشور ترکیه به تجار از یک طرف و از طرفی دیگر ورود کامیون های کشنده زیر سه سال از پایانه مرزی بازرگان بر اساس معافیت های مالیاتی نوسازی ناوگان باری کشورمان، تردد کامیونهای یخچالی استان ایغدیر ترکیه و کوچک بودن محوطه پایانه گوربولاغ ترکیه، صف های طولانی ناوگان  ترانزیتی در پایانه مرزی بازرگان بروز می کند.

وی اضافه کرد: امسال نیز این مشکل ایجاد شد ولی با تلاش های صورت گرفته، رفع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با هماهنگی و همکاری نهادهای مستقر در پایانه مرزی بازرگان و نظارت های انجام شده و انتقال رویه های گمرکی، انتقال تخلیه و بارگیری ها به پس‌کرانه، افزایش تردد و پذیرش ۲۴ ساعته مشکل صف های طولانی کامیون در این پایانه مرزی بر طرف شده است.

شکری بیان کرد: امیدواریم با بهبود رویه ها و اجرای طرح های مختلف توسعه ای، در آینده شاهد این موارد در مرزهای استان نباشیم.

به گزارش ایرنا، بازرگان یکی از سه مرز رسمی کشورمان با ترکیه بوده و در شهرستان ماکو قرار  دارد؛ سرو و رازی ۲ مرز دیگر استان با این کشور به شمار می رود.

منبع : https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-239067

نظرات