web analytics
پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۱۵:۰۷:۲۰

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

رشد ۳۳ درصدی صادرات ترانزیتی از پایانه مرزی بیله‌سوار

بیله‌سوار- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: صادرات ترانزیتی از پایانه مرزی بیله سوار طی ۳ ماه اخیر ۳۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم الله وثوقی عصر سه شنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به تردد روزانه ۴۰۰ دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله سوار براساس آمار اظهار کرد: در تمامی زمینه‌ها در پایانه مرزی با رشد مواجه هستیم در صادرات ترانزیتی از پایانه مرزی طی سه ماه اخیر ۳۳ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه طی یک‌سال اخیر میزان تردد کامیون‌های ترانزیتی دو برابر شده است، گفت: طی سه ماه اخیر ۴۰۰ هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله سوار ترانزیت شده است و در این مدت ۲۰ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در راستای توسعه اقتصادی استان و منطقه، توجه به مبادی خروجی و ورودی از اهمیت بالایی برخوردار است و از این جهت تردد در پایانه‌های مرزی باید تسهیل شود.

وثوقی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در خصوص بازگشایی و پذیرش و خروج مسافران و اتباع آذری از سمت جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و در صورت تمایل طرف آذری آماده میهمان‌نوازی از آنها هستیم.

منبع : mehrnews.com/xXYz6

نظرات