web analytics
جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۲:۳۱:۵۹

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

رشد فعالیت های دی پی ورلد امارات در سال ۲۰۲۱

دی پی ورلد، یکی از ده اپراتور بندری برتر دنیا، ۷۸ میلیون تی ای یو را در سراسر پایانه های کانتینری خود در جهان در سال ۲۰۲۱ جابه جا کرده که ۹.۴ درصد نسبت به سال ۲۰۲۰ بیشتر بوده است.   

به گزارش تین نیوز، فعالیت های دی پی ورلد در بنادر مختلف جهان در سال ۲۰۲۱ در شرق دور، شبه قاره هند و جنوب آسیا، خاورمیانه، آفریقا، اروپا، استرالیا و اقیانوسیه و همچنین ایالات متحده عوامل اصلی این رشد بوده است.

بنادر کینگدائو (چین)، ناواشیوای بمبئی، موندرا، چنای (هند)، سوخنا (مصر)، دروازه لندن ( لندن گیت وی – بریتانیا)، Caucedo  (جمهوری دومینیکن)، کالائو (پرو) و سیدنی (استرالیا) بهترین عملکرد مالی را برای دی پی ورلد به همراه داشته اند.

جبل علی در امارات متحده عربی هم معادل ۱۳.۷ میلیون تی ای یو را در سال ۲۰۲۱ جابه جا کرد که نسبت به سال گذشته ۱.۹ درصد افزایش داشت.

دی پی ورلد در سال ۲۰۲۱ با حضور در بندر ولادی وستوک در جنوب شرق روسیه، حضور موثری برای کارآمد سازی راه آهن «ترانس سیبریا ریل وی» که کانتینرها را از چین، کره جنوبی و ژاپن به اروپا می رساند، داشت.

سلطان احمد بن سلیم، رئیس و مدیر اجرایی گروه دی پی ورلد گفت: «خوشحالیم که یک عملکرد قوی در رابطه با عملیات کانتینری در سطح جهان با رشد ۹.۴ درصدی را برای سال ۲۰۲۱ گزارش دهیم که این رشد از رشد متوسط ۶.۵ درصدی این صنعت در جهان جلوتر است. این عملکرد بهتر به دلیل سرمایه گذاری های مستمر و با کیفیت در مکان هایی مناسب با استراتژی هایی موثر در جهت رفع مشکلات زنجیره تامین یکپارچه به صاحبان کالا است.»

وی ادامه داد: همه مناطق کاری ما در دی پی ورلد، از لحاظ مقدارِ کارِ انجام شده، رشد را تجربه کرده اند و در این مسیر، پایانه های کانتینری ما در هند یک محرک کلیدی بوده اند و بندر جبل علی در دبی (امارات متحده عربی) هم رشد ۱.۹ درصدی در عملکرد را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرده است.

بن سلیم یادآوری کرد: همانطور که انتظار می رفت، نرخ رشد در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ به دلیل نوع جدید کووید، تورم و تنگناهای تازه در زنجیره های تامین بر رشد جهانی تأثیر گذاشت.

او همچنین گفت: با این حال، با نگاهی به سال ۲۰۲۲، انتظار داریم ما به رشد خود ادامه دهیم و در حالی که سال ۲۰۲۲ به طرز دلگرم کننده ای آغاز شده است، اما به این نکته توجه داریم که همه گیری کووید۱۹، ادامه اختلالات زنجیره تامین، تورم فزاینده و عدم اطمینان ناشی از مسائل ژئوپلیتیکی همچنان می تواند مانع بهبود اقتصاد جهانی شود.

بن سلیم افزود: به طور کلی، ما از عملکرد خود در سال ۲۰۲۱ راضی هستیم و ضمن تلاش برای کسب رشد حداکثری، بر روی افزایش سودآوری نیز تمرکز کرده ایم.

منبع : https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-240374

نظرات