web analytics
سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۲۰:۳۶:۱۲

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

تلاش برای ارتقای سطح خدمات به رانندگان/اتفاقات مثبتی درباره روغن و لاستیک در راه است

رکنا:مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تلاش برای ارتقای سطح خدمات به رانندگان با هدف رفع موانع در سیستم حمل و نقل کالا خبر داد.

به گزارش خبرنگار رکنا از اراک،غلامحسین دغاغله در نشست راهبری و هم اندیشی با مدیران انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالای استان مرکزی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه سیستم حمل و نقل استان مرکزی در کشور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارتقای سطح خدمات به رانندگان و هم افزایی بیش از پیش برای عملکرد مطلوب شرکت‌های حمل و نقل است.

وی افزود: با توجه به تمدید قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان برای چهارمین سال متوالی، با احصا مشکلات مطروحه و آسیب شناسی در جلسات با مدیران انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالا در استان‌ها، در صدد اتخاذ تدابیر راهبردی به منظور رفع موانع و ایجاد شرایط متعالی برای جامعه پر تلاش رانندگان و به تبع آن شرکت‌های حمل و نقل هستیم.

 دغاغله بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم بحث کنترل قیمت‌هاست که در این زمینه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تعیین نرخ کرایه  در صورت کنترل نرخ اقلام و کالاهای اساسی مشکلی نداشته و با جدیت تمام طبق برنامه های هدف اقدام خواهد کرد. البته گاهی اوقات بسته به شرایط و استراتژی مدیریتی ناچار به تغییر قیمت در برخی موارد نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تدابیر سازمان بر این قرار است که اقلام اساسی مورد نیاز رانندگان بدون دغدغه به دست آن‌ها برسد و بر همین اساس اتفاقات مثبتی در خصوص تأمین روغن و لاستیک حاصل خواهد شد.

منبع : https://www.rokna.net/

نظرات