web analytics
جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۷:۵۳:۱۵

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

تاکید ایران و مالزی بر لزوم توسعه همکاری در زمینه حمل ونقل

سفیر کشورمان در کوآلالامپور در گفت وگو با وزیر حمل ونقل مالزی خاطر نشان کرد، ایران مایل به توسعه همکاری ها با مالزی در زمینه دریانوردی و هوانوردی است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری دِ استار، وی کا سیونگ وزیر حمل ونقل مالزی با انتشار یک پست در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که امروز (سه شنبه) با علی اصغر محمدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کوآلالامپور گفت وگو کرده است.

بنابر این گزارش، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اظهارات خود گفت: ما تمایل متقابل خود را برای تقویت همکاری های ایران و مالزی در زمینه حمل ونقل دریایی و هوایی ابراز کرده ایم و فرصت هایی را که کشورهایمان می توانند با یکدیگر همکاری داشته باشند، بررسی خواهیم کرد.

وی همچنین اظهار داشت: شرکت های ایرانی نیز تمایل خود را برای همکاری با همتایان مالزیایی خود در زمینه توسعه زیر ساخت ها با اشاره به پیشرفت های ایران در پروژهای بزرگی همچون سیستم های MRT و LRT و به علاوه تاسیسات بندری شناخته شده در کشور، ابراز کرده اند.

وزیر حمل ونقل مالزی نیز در این گفت وگو از حمایت ایران از کاندیداتوری کشورش در مجمع ماه آینده سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) تشکر کرده و اظهار داشت: ما در حال رقابت برای انتخاب مجدد در نهمین دوره به عنوان عضو شورا هستیم، بنابراین مایلم از حناب عالی برای تائید پشتیبانی ایران از نامزدی مالزی در مجمع آتی IMO قدردانی کنم.

منبع : https://www.isna.ir/news/1400082519811/

نظرات