web analytics
جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۶:۲۱:۵۳

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل

بیش از هفت هزار کارت سلامت رانندگان حمل و نقل در اردبیل صادر شد

اردبیل – ایرنا – رئیس اداره حمل‌ و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای استان اردبیل از صدور هفت هزار و ۸۰۰ کارت سلامت رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری در هفت ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، وحید میرمحمدی روز شنبه در بازدید از مرکز طب کار اردبیل گفت:هم اکنون سه مرکز تخصصی طب کار جهت انجام معاینات پزشکی رانندگان ناوگان مسافری و باری در استان اردبیل فعال است.

وی افزود: بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، روان‌شناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد مانند فشار خون، نوار قلب و آزمایشاتی مانند قند خون و چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان از جمله آزمایش‌های انجام‌شده در این مراکز است.

او اظهار کرد:  اخذ کارت صحت و سلامت از جمله شرایط بسیار مهم داشتن کارت هوشمند برای فعالیت حرفه‌ای رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای است.

وی بیان کرد: رانندگان سخت‌کوش ناوگان باری و مسافری استان می توانند، برای اخذ کارت سلامت با در دست داشتن معرفی‌نامه از مراکز صدور کارت هوشمند به مراکز طب کار سلامت شغلی رانندگان در شهرستان‌های اردبیل و پارس‌آباد مراجعه کنند.

رئیس اداره حمل‌ و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اضافه کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

میر محمدی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۱۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان ادامه داد: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم ، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

منبع : www.irna.ir/news/84539154/

نظرات