web analytics
جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۰۶:۰۰:۵۲

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

برگزاری مجمع اتحادیه سازمانهای حمل و نقل با حضور دانش بنیان‌ها

مجمع اتحادیه را در پیش رو داریم که پیشنهاد می شود در آن شرکت های دانش بنیان حوزه حمل و نقل حضور داشته باشند.

مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور تاکید کرد: مجمع اتحادیه را در پیش رو داریم که پیشنهاد می شود در آن شرکت های دانش بنیان حوزه حمل و نقل حضور داشته باشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،عبدالله متولی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه با ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرهای با کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را شهرهای کم برخوردار با پتانسیل حمل و نقل عمومی بالا دانست و اظهار کرد: در فعالیت‌های استارتاپی معمولا خدمات هوشمند سازی در کلانشهرها صورت می‌گیرد در حالی که با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران محلی تحولات خوبی در زمینه حمل و نقل این شهرها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ۹۳ درصد از شهرهای کشور کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند، ادامه داد: ما مطالعاتی در حوزه های حمل و نقل عمومی و ترافیک انجام دادیم که تاکنون ۲ سامانه راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

متولی سامانه معاینه فنی  و سامانه یکپارچه عوارض خودرو  را از جمله این سامانه ها نام برد و یادآور شد: ما برگزاری مجمع اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل عمومی را در پیش رو داریم که پیشنهاد می‌شود در این مجمع شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه حمل و نقل حضور داشته باشند.

پیشنهاد حضور شرکت های دانش بنیان در این مجمع به تأیید رسید.

منبع : https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-237124

نظرات