web analytics
جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۷:۱۲:۱۸

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

بررسی درخواست رانندگان فعال گلستان در حوزه سیمان

درخواست رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل سیمان گلستان طی جلسه کارگروه قرارگاه حمل و نقل ۱۷ ربیع و با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل، دبیر و اعضای کارگروه و نمایندگانی از استانداری و سازمان صمت و صنوف حمل و نقل و شورای هماهنگی کارخانه سیمان پیوند استان بررسی شد.

به گزارش گلستان ما، پس از تبادل نظرات حاضرین در جلسه روز سه شنبه این کارگروه در سالن جلسات راهداری و حمل و نقل جاده ای،مهدی میقانی رئیس کارگروه گفت: پیگیری های متعددی جهت همسان سازی نرخ حمل و نقل سیمان و کالاهای عمومی ،انجام و مراتب جهت پیگیری در دبیرخانه تنظیم بازار استان مطرح شده است.

وی،مهمترین درخواست های رانندگان حوزه سیمان را،رعایت نوبت در بارگیری،استفاده از رانندگان بومی و منطقی کردن نرخ کرایه ها و اختلاف آنها با استان های همجوار بیان کرد و گفت: در ۷ ماهه گذشته امسال ۲۱ هزار و ۶۸۰ سفر و میانگین روزانه ۱۰۰ سفر استانی و برون استانی برای حمل و نقل سیمان صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه پی بردن به واقعیت های موجود و عمق بخشیدن به کارها؛ هدف اصلی جلسات اینچنینی است،افزود: راهبرد اساسی و سیاست های کلان سازمانی؛ نظارت در جهت خدمات دهی بهتر است.

منبع :http://golestanema.com/s/12/77224

نظرات