web analytics
شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۷:۴۱:۵۵

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

اضافه‌بار خودروها در معابر تبریز کنترل می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز گفت: این سازمان به‌زودی، جهت کنترل اضافه بار در معابر شهری که باعث تخریب ملزومات شهری می‌شود، از چهار باسکول سیار محورکش استفاده می‌کند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، فاضل نادری اظهار کرد: حمل اضافه بار که توسط برخی شرکت‌ها و همشهریان انجام می‌گیرد، علاوه بر ایجاد خطرات جانی برای شهروندان باعث آسیب رساندن به اموال عمومی و ملزومات شهری از جمله تخریب آسفالت معابر، آسیب رساندن به پل‌ها و شکستن تابلوهای شهری می‌شود که با استفاده از این باسکول‌های سیار، متخلفان امر قابل شناسایی خواهند بود.

وی ادامه داد: ابتدا قصد شهرداری از اجرای این عمل، بازدارندگی و آگاهی‌دهی خواهد بود، اما بعد از مدت معینی، در صورت تخلف، جریمه‌های سنگینی برای رانندگانی که رعایت نکنند، اعمال خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز اظهار کرد: این باسکول‌ها سیار هستند و سعی بر این خواهد شد تا به‌صورت مقطعی در همه معابر تبریز استفاده شود تا جلوی حمل اضافی بار در تمام قسمت‌های شهر گرفته شود.

وی افزود: شهرداری تبریز به‌صورت سالانه، متحمل هزینه‌های کلان جهت ترمیم آسیب‌هایی می‌شود که حاصل بی‌احتیاطی و عدم رعایت استانداردهای حمل بار توسط همشهریان و شرکت‌ها است که با حمل بیش از حد ظرفیت، اقدام به جابجایی از جمله بتن آماده، نخاله‌های ساختمانی و دیگر وسایل سنگین می‌کنند.

منبع : www.imna.ir/news/522438/

نظرات