web analytics
چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۰۹:۰۵:۰۲

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

ارائه مشوق‌ها برای کامیون‌های حامل کالای اساسی به استان / افتتاح پروژه کمربندی بیله‌سوار تا پایان سال‌جاری

 کلیم اله وثوقی عنوان کرد: انجمن های صنفی رانندگان و شرکت ها موظف شده اند برای هر کامیونی که از بندرامام نهاده دامی و کالای اساسی به استان حمل کند در سالن اعلام بار یک مرتبه بدون نوبت بار ارائه کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل برنج، جو، گندم، نهاده های دامی، ذرت و شکر را مهم‌ترین کالاهای اساسی حمل شده عنوان کرد و گفت: توزیع این کالاها توسط امور پشتیبانی دام و سایر دستگاه های مربوطه بدون هیچ مشکلی در سطح استان انجام می شود. 

عضو شورای ترافیک استان اردبیل افزود: صدور بارنامه برای همه شرکت های حمل ونقل استان از مبدا بندر امام به مقصد استان اردبیل برای کالاهای اساسی، سویا، ذرت و جو فراهم شده است.

وثوقی افزود: در راستای ترغیب رانندگان جهت اعزام به بندر امام خمینی(ره)، طبق هماهنگی های به عمل آمده با انجمن شرکت های حمل و نقل اگر راننده ای به مقصد خوزستان بار حمل نموده و از بندر امام به مقصد استان اردبیل کالای اساسی حمل کند با ارائه بارنامه رفت و برگشت می تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را بازپس گیرد.

عضو شورای اداری استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و ۷۰۰ هزارتن کالا در ۵ ماه گذشته در استان نیز خبر داد و گفت: در مدت یادشده ۱۲۹ هزاربرگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به  شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار دانست و فعالیت ۱۵۱ شرکت حمل و نقل کالا، مسافر و بین المللی با ۱۶ هزار و ۷۱۰ دستگاه ناوگان و ۱۴ هزار و ۳۰۶ راننده را در استان یادآور شد.

افتتاح پروژه کمربندی بیله سوار تا پایان سال‌جاری

عضو شورای اداری استان اردبیل در تشریح پروژه های مهم حوزه راهداری افزود: یکی از این پروژه های مهم پروژه کمربندی بیله سوار است که تلاش می کنیم تا پایان امسال افتتاح شود. 

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه تکمیل کمربندی بیله سوار به جهت قرار گرفتن در مسیر گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار و تردد روزانه چند صد دستگاه خودرو‌های عمومی و ناوگان حمل و نقل ضروری است گفت: عملیات اجرائی این پروژه به طول ۴ کیلومتر آغاز شده و تاکنون یک کیلومتر و ۸۰۰ متر آن بهسازی شده است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل تصریح کرد: پروژه کمربندی بیله سوار از میدان مرزداران تا میدان شهریار ادامه دارد و در کیلومتر‌های مختلف با رعایت اصول راهسازی، خاکبرداری و خاکریزی‌ها مطابق نقشه‌های اجرائی انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود گفت: این پروژه در ادامه لایه‌های روسازی در عرض مناسب که بیشتر از عرض فعلی خواهد بود اجرا شده و نهایتا با اجرای دو لایه آسفالت در عرض استاندارد جاده اصلی، کیفیت سرویس و سازه جاده در حد مطلوب خواهد بود.

منبع : https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1129573

نظرات