web analytics
جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۰:۰۳:۳۴

تماس بگیرید: 0763209

بلاگ خبری

آخرین مطالب در حوزه حمل و نقل
باربری

آخرین وضعیت رانندگان و کامیون‌های معطل مانده در خاک کشور اوکراین

در حال حاضر ۵ راننده ایرانی به دلیل بحران پیش‌آمده در اوکراین، در خاک این کشور متوقف هستند.

مدیر حمل‌ و نقل بین‌المللی و کارنه تیر اتاق ایران با ارسال نامه‌ای که در اختیار تمامی رؤسای اتاق‌های سراسر کشور قرار گرفته، آخرین وضعیت رانندگان و کامیون‌های معطل مانده در خاک کشور اوکراین را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اتاق بازرگانی تهران، در این نامه اعلام شده است که بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه GPS کامیون‌های فعال در مسیر ترانزیتی، در حال حاضر ۵ راننده ایرانی به دلیل بحران پیش‌آمده در اوکراین، در خاک این کشور متوقف هستند.

در این نامه تصریح شده‌است که «با تلاش‌های صورت گرفته از طریق سازمان راهداری، وزارت امور خارجه و مقامات محلی در اوکراین و نیز کشورهای همسایه از جمله لهستان، مولداوی و رومانی، تسهیلاتی برای ورود رانندگان و دیگر شهروندان ایرانی مقیم اوکراین، به عمل آمده‌است.

همچنین بر اساس اعلام سازمان ای رو، حدود ۱۲ هزار راننده از کشورهای مختلف در مناطق مختلف کشور اوکراین در حال حاضر متوقف هستند و بسیاری از رانندگان در صف‌های طولانی خروج از مرز به اتحادیه اروپا بوده که پیش‌بینی می‌شود این معطلی ۲ تا ۴ روز به طول انجامد.

همچنین بر اساس این اعلام، مرزهای اوکراین-بلاروس در حال حاضر بسته اعلام شده و فعالیت خط رو-رو میان اوکراین و ترکیه در دریای سیاه تا اطلاع ثانوی متوقف است.

منبع : https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-241117

نظرات